پماد کوهان شتر

خلاصه

خواص روغن کوهان شتر و معرفی کرم روغن کوهان

روغن کوهان شتر یکی از پرخاصیت ترین داروهای طبیعی محسوب می گردد که به روش سنتی تهیه می شود و از آن برای درمان بیماری های مختلفی همچون روماتیسم، سیاتیک و همچنین کاهش کمر درد و کمک به بازسازی استخوان شکسته شده، استفاده می کنند. مکانیزم ساختار کوهان شتر، بسیار پیچیده است و می توان آن را یکی از عجیب ترین اسرار خلقت قلمداد کرد. استفاده از روغن شتر از گذشته های بسیار دور مرسوم بوده و تا به امروز ادامه پیدا کرده است. 

یکی از مهم ترین مصارف روغن کوهان شتر، درمان بیماری بواسیر است. بواسیر در اثر تورم و افرایش حجم مقعد و وریدهای ناحیه ی تحتاتی راست روده به وجود می آید. احتمال ایجاد این بیماری در خانم های باردار و افراد مسن بیش از سایرین است. بواسیر یا همورئید نشانه های مشخصی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از: خارش یا سوزش زیاد مقعد، درد شدید در مقعد، نشت مدفوع، خون ریزی های بدون ایجاد درد و تورم مقعد.

 بیماری بواسیر در اثر عواملی همچون نشستن بیش از حد در توالت، بلند کردن و جابه جا کردن اجسام سنگین، آمیزش جنسی از مقعد، افزایش وزن، اسهال، یبوست، ژنتیک و... رخ می دهد و معمولاً شرایط جسمانی بد و درد شدیدی را به بیمار تحمیل می کند. 

کرم کوهان شتر  از روغن شتر دو کوهانه تهیه شده و تأثیر فوق العاده ای در درمان بواسیر و شقاق مقعد دارد. استفاده از کرم کوهان شتر پیشر موجب قطع خون ریزی ناشی از بواسیر شده و آثار نامطلوب این بیماری آزاردهنده را به تدریج از بین می برد. به منظور دریافت بهترین نتیجه از مصرف کرم کوهان شتر برای بواسیر ، بایستی آن را به صورت موضعی و در دو نوبت بر روی مقعد بمالید. خوشبختانه تا بحال هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد حساسیت توسط این کرم ارائه نشده است و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید. 

فواید و خواص کرم کوهان 

 

  • بهبود بواسیر و شقاق مقعد

  • کاهش خون ریزی ناشی از بواسیر

  • عدم ایجاد حساسیت و عارضه جانبی 

  • قیمت عالی در مقایسه با کارایی فوق العاده

 

معرفی یک روش عالی برای خرید کرم روغن کوهان شتر 

داروخانه آنلاین کیمیاگر ایرانی تجربه زیادی در عرضه و فروش محصولات متنوع درمانی، آرایشی و بهداشتی دارد و قیمت کرم کوهان شتر  نیز در آن بسیار مناسب می باشد. شما می توانید این کرم به صورت اینترنتی از مفید طب سفارش دهید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا