شربت منضج سودا

قیمت محصول

یک بطری87,000 تومان

توضیحات تکمیلی

شربت منضج سودا، ضد سودا قوی است که باعث دفع سریع سودا از بدن می‌شود، شربت سودا ترکیبی است از گیاهان دارویی که برای درمان غلبه سودا و پاکسازی بدن از خلط سودا تجویز شده و به نوعی آنتی سودا محسوب می‌شود. شربت سودا نضج دهنده و تحلیل برنده اخلاط منجمد، مفرح و خواب‌آور است. شربت منضج سودا  برای درمان بیماری های ناشی از غلبه سودا نافع است، فرآورده طب سنتی ایرانی و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است.

اخلاط چهارگانه چیست

از نگاه طب سنتی ایرانی، سیستم و عملکرد بدن براساس اخلاط چهارگانه یا اخلاط اربعه صورت می‌پذیرد. بر این اساس غذایی که خورده می‌شود بعد از هضم اول در معده از طریق عروق بسیار ریز به نام مزانتریک یا ماساریقا به کبد منتقل شده و پس از هضم و پردازش در کبد به چهار بخش عمده تقسیم می‌شود که عبارتند از خلط خون، خلط بلغم خلط صفرا و خلط سودا، این چهار خلط غذای اصلی بدن محسوب می‌شوند.

سودا به چه معناست

نام خلطی از اخلاط اربعه یا اخلاط چهارگانه است که در ادبیات فارسی به معنی دیوانگی است و این مجاز است، چرا که به سبب کثرت یا غلبه خلط سودا جنون پیدا می‌شود.  اما هر یک از اخلاط اربعه دو گونه است: طبیعی و غیرطبیعی، خلط سودا نیز دو قسم است. سودای طبیعی ته نشین یا درد خلط خون است و بدین سبب سطبرتر و گران تر از خلط خون است و طبیعت آن سرد و خشک و رنگ آن سیاه است و مزه آن آمیخته است از شیرینی و ترشی...

منضج به چه معنا است

نضج در لغت به معنای پختن است و عمل نضج به قوام آوردن اخلاط است. منضج اصطلاحی است در پزشکی سنتی و دارویی است که برای پختن و به قوام آوردن خلط، جهت آماده ساختن آن برای خروج از بدن بکار می‌رود.

شربت منضج سودا چیست

بدن از اخلاط چهارگانه یعنی خون و بلغم و صفرا و سودا به وجود آمده است که هر یک از آنها طبیعت خاصی دارند. اگر اخلاط طبیعی باشند سبب حفظ سلامتی و اگر غیر طبیعی باشند باعث بوجود آمدن بیماری می‌شوند. یکی از اخلاط تولید شده در بدن ما خلط سودا است که به دو دسته طبیعی و غیر طبیعی تقسیم می شود، در صورت اختلال کمی و کیفی در این خلط در سایر مکانیسم‌های حیاتی بطور مستقیم و غیر مستقیم اختلال ایجاد می‌گردد. چنانچه میزان خلط سودا در خون بالا رفته یا کیفیت آن تغییر کند علائم غلبه سودا مشاهده می‌گردد. این علائم به دو بخش روانی و جسمی تقسیم می گردند که علائم روانی آن با افسردگی ماژور تطبیق دارد. علایم غلبه خلط سودا براساس آنچه ابن سینا در جلد اول کتاب قانون آورده است عبارتند از: خشکی و تیرگی بدن، غلظت خون، سوء ظن و اضطراب، سوزش سردل، اشتهای کاذب، ادرار تیره رنگ و با قوام، پرمویی بدن، خواب های ترسناک و تیره.

غلبه سودا چیست

غلبه خلط سودا ناشی از چند عامل از جمله افزایش حرارت کبد، ضعف طحال، افزایش سردی یا برودت، سده طولانی مدت، ازمان و عود مکرر بیماری ها، همچنین عوامل مستعد کننده، که احتمال افزایش غیر طبیعی خلط سودا را فراهم می‌کنند شامل سن بالای 40 سال، فصل پاییز، یبوست، افزایش فشار داخل شکمی، رژیم غذایی نامناسب، تحرک بدنی کم، خواب ناکافی، آب و هوای بسیار گرم یا بسیار سرد و خشک و افسردگی می‌باشد.

خرید اینترنتی شربت سودا

جهت درمان سریع سودا یا دفع سریع سودا ابتدا باید این خلط نضج داده شود که این عمل با استفاده از داروهای منضج کننده سودا انجام می‌شود. فرمولاسیون های متعددی در منابع طب سنتی ایران برای درمان سریع سودا معرفی شده‌اند که یکی از آنها شربت منضج سودا است، ترکیب شربت منضج سودا فانیذ تشکیل شده از عناب، سپستان، گل گاوزبان، بادرنجبویه، اسطوخودوس، پرسیاوش بادیان، شاهتره، قند مقوم، عسل طبیعی و... شما می‌توانید برای خرید شربت منضج سودا به فروشگاه اینترنتی کیمیاگر ایرانی سربزنید و انواع شربت‌های طب سنتی ایرانی را سریع  سفارش بدهید

جهت خرید با شماره تلفن 09332994698 هماهنگ کنید 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا