روغن خراطین

قیمت محصول

30 سی سی60,000 تومان

توضیحات تکمیلی

گفتن از فواید روغن خراطین بدون معرفی منبعی که این روغن از آن گرفته می‌شود، امکان‌پذیر نیست. شاید برایتان خوشایند نباشد اما روغن خراطین از نوعی کرم قرمز به نام ایزینیا فتیدا به دست می‌آید. اما همین موجود، خواص درمانی قابل توجهی برای پوست دارد. اولین کسی که به قابلیت‌های کرم‌های قرمز Eisenia Fetida پی برد، چارلز داروین بود. اما در آن زمان استفاده از روغن این کرم‌ها برای فرآیندهای زیبایی چندان رواج نداشت. سال‌ها بعد بود که روغن گرفته شده از ایزینیا فتیدا در میان مردم شناخته شده و تقاضا برای آن روز به روز بیشتر شد.

اولین دوره طلایی روغن خراطین از قرن شانزدهم تا نوزدهم و در کشورهای اروپایی اتفاق افتاد. در آن زمان از روغن خراطین به عنوان یک روش درمانی متداول برای انواع بیماری‌ها مانند آرتروز استفاده می‌کردند. همچنین زخم ناشی از گلوله را در آن دوره توسط این روغن بهبود می‌بخشیدند. در آن زمان داروخانه‌های سراسر کشورهای اروپایی شیشه‌های لوکسی از روغن خراطین را در ویترین خود قرار می‌دادند.

اما امروز با استفاده از ابزارهای پیشرفته و بررسی‌های گسترده‌ای که توسط متخصصان انجام گرفته‌، خواص روغن خراطین برای پوست و زیبایی شناخته شده‌است.

 

روغن خراطین حاوی چه عناصری است؟

  • آلانتوئین: بخش عمده مواد تشکیل دهنده روغن خراطین آلانتوئین است. این همان عنصری است که وظیفه حجم‌دهندگی و افزایش سایز عضلات را به عهده دارد.
  • آمینو اسید: روغن خراطین بی‌شک یک منبع غنی از آمینو اسید است. هجده نوع مختلف از آمینو اسیدها در این روغن وجود دارد. این عدد در مقایسه با کل آمینو اسیدهای موجود در طبیعت که سی و یک عدد است، رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.
  • پروتئین: آمینواسیدهای موجود در روغن خراطین، سلول‌های پروتئینی ایجاد می‌کنند. نقشی که این روغن در پر کردن چین و چروک پوست و ترمیم عارضه‌های مو دارد، به این موضوع برمی‌گردد.
  • اسیدهای چرب امگا 3، 6 و 9: اسیدهای چرب موجود در روغن خراطین به رفع تیرگی زیر چشم کمک می‌کنند. این سه نوع اسید چرب هر کدام بخشی از جوانسازی پوست را به عهده دارند.

 

روغن خراطین چه فواید و کاربردهایی دارد؟

پاسخ به این سؤال نیاز به شرح چند بخش مجزا دارد:

خواص روغن خراطین برای پوست

نقشی که این‌ روغن طبیعی در زیبایی پوست دارد، خود به چند بخش مختلف تقسیم می‌شود:

  1. رفع چین و چروک:وجود آلانتوئین و پروتئین در این روغن، حجم از دست رفته و فرورفتگی پوست را ترمیم می‌کند. به این ترتیب خطوط ریز و درشت، ترک‌های پوستی، جای جوش، آکنه و عارضه‌هایی شبیه به این موارد، از طریق استعمال منظم روغن خراطین از بین می‌رود.
  2. رفع تیرگی:ناحیه تیره زیر چشم ظاهر ناخوشایندی به چهره شما می‌دهد. اگر به فکر درمان این عارضه هستید، روغن خراطین یک راهکار طبیعی است که به شما پیشنهاد می‌دهیم. آمینواسیدهای موجود در این روغن، سلول‌های این ناحیه از پوست صورت را تغذیه کرده و باعث می‌شود که بافت یکدست و روشن‌تری پیدا کنند.
  3. جوانسازی پوست:این فایده روغن خراطینبیشتر برای خانم‌ها جذابیت دارد. انواع آمینواسید، پروتئین و اسیدهای چرب موجود در روغن خراطین، بافت پوست را ترمیم کرده و سطح صاف و یکدستی در آن به وجود می‌آورند.

 

خواص روغن خراطین برای افزایش حجم عضلات

وجود آلانتوئین و پروتئین در روغن خراطین، موجب افزایش حجم عضلات می‌شود. این ویژگی خود در چند بخش متفاوت اندام خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد:

  1. بزرگ و سفت شدن سینه:سینه‌های شل و افتاده یکی از معضل‌های بالا رفتن سن، شیردهی و سبک نادرست زندگی است. ماساژ روغن خراطین بر روی ناحیه سینه در خانم‌ها، این معضل را در طولانی مدت برطرف می‌کند. البته برای دیدن نتایج، استفاده منظم و مستمر از این روش ضروری است. در ضمن به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشید که این روغن نتایجی شبیه به عمل جراحی برای شما در پی داشته باشد. برای آشنایی با محصولاتی که به سفت شدن پوست شما کمک می‌کند می‌توانید مقاله دلایل شل شدن پوست و راه‌های درمان آنرا مطالعه نمایید.
  2. بهبود حجم و فرم باسن:روغن خراطین بنا بر مواد مغذی که در خود دارد، عضله ‌سازی می‌کند. این روغن با افزایش حجم باسن، فرم کلی آن را بهبود می‌بخشد.
  3. درشت کردن لب‌هاماساژ روغن خراطین بر روی هر اندامی که مایلید حجم و سایز آن را افزایش دهید، کاربرد دارد. یکی از این اندام‌ها لب است. خانم‌ها علاقه دارند لب‌های درشت‌تری داشته باشند، چرا که ظاهر جذاب‌تری به چهره‌شان می‌دهد. خوبی استفاده از روغن خراطین برای درشت کردن لب‌ها، طبیعی بودن آن است. درست است که تزریق ژل و بوتاکس برای افزایش حجم لب زودتر جواب می‌دهد، اما گاهی این روش‌ها نتیجه جالبی در پی ندارند. حتماً شما هم با چنین مواردی مواجه شده‌اید که تزریق ژل در ناحیه لب شکل ناخوشایندی به صورت بعضی از خانم‌ها داده‌است. بنابراین استفاده از روش‌های طبیعی مانند روغن کرم‌های قرمز Eisenia Fetidaاگر حتی دیر نتیجه بدهد، اما عوارض و عواقبی به دنبال ندارد.
  4. افزایش سایز اندام جنسی آقایان:یکی از فواید روغن خراطین برای آقایان، افزایش حجم و سایز اندام جنسی آنان است. البته این افزایش حجم خود فواید زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بهبود کیفیت روابط جنسی اشاره کرد.

 

خواص روغن خراطین برای مو

ماساژ دادن روغن خراطین بر روی ساقه مو، به معنای رساندن پروتئین و اسیدهای چرب به بافت آن است و کمک بسیاری به تقویت ساقه مو می‌کند. موها نیز دقیقاً برای رشد و بهبود ضخامت، به همین مواد نیاز دارند. این قابلیت می‌تواند در ترمیم موهای آسیب دیده و زیبایی بخشیدن به ظاهر موها، مفید واقع شود.

همانطور که حتماً می‌دانید، دنیا به سمت زیبایی طبیعی می‌رود. دیگر حجم دادن غیرطبیعی به اندام‌ها و یا روش‌های تهاجمی جوانسازی پوست و مو مثل سابق طرفدار ندارد. بنابراین روغن تراپی به عنوان یک روش طبیعی و بدون ضرر، محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده‌است. استفاده از انواع روغن‌های طبیعی و ماساژ دادن آن بر روی پوست و مو، جدای از خاصیتی که برای زیبایی و درمان عارضه‌ها دارد، اقدام آرامش بخشی است.

اما اگر قصد دارید، به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید، بهتر است در استفاده از آن جدی باشید. یعنی خرید روغن خراطین و گذاشتن آن در قفسه حمام هیچ فایده‌ای برای شما ندارد. باید تصمیم بگیرید که برای داشتن چهره و اندام زیباتر، برنامه منظم و دقیقی داشته باشید.

 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا