روغن آلوئه ورا

قیمت محصول

30 سی سی70,000 تومان

توضیحات تکمیلی

روغن آلوئه ورا، روغنی نیست که به طور خالص از گیاه آلوئه ورا استخراج شود. روغن آلوئه ورا از طریق مخلوط کردن ژل آلوئه ورا با یک روغن حامل مثل روغن بادام شیرین، روغن نارگیل یا روغن بنفشه حاصل می‌شود و باعث بهبود خواص آن روغن می‌شود؛ همچنین در این صورت، استفاده کردن آن ساده خواهد بود.

برای تهیه روغن آلوئه ورا، تکه‌های ژلی آلوئه ورا را در روغن حامل باید قرار داد و برای مدت کوتاهی آن را جوشاند یا برای مدت طولانی آن را در روغن حامل قرار داد. روغن حامل بهتر است که یک روغنی باشد که از طریق فرایند پرس سرد تولید شده باشد. علاوه بر روغن حامل، می‌توان به مقدار خیلی کم اسانس روغنی هم اضافه کرد مثل اسانس رز، نعناع فلفلی، اسطوخدوس و … که برای کاربردهای آروماتراپی مناسبند و می‌توانند خواص روغن آلوئه ورا را تقویت کنند.

از اوایل دهه 1800، آلوئه ورا (Aloe barbadensis miller) برای درمان بیماری‌های مزمن پوستی، کبودی‌ها، سوختگی‌ها، زخم‌ها و حتی یبوست استفاده می‌شود. این خواص را به برگ های آبدار آلوئه ورا نسبت می دهند. آلوئه ورا از 2 قسمت تشکیل شده است: شیره زرد رنگ و پوست سبز آنها که حاوی آنتراکینون، گلیکوزید، کربوهیدرات و پروتئین است. این دو قسمت معمولاً برای کاربردهای پزشکی با روغن معدنی، شیر، آب و عسل مخلوط می‌شوند

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا