کپسول پروستالس - تارا

قیمت محصول

1 قوطی139,000 تومان

توضیحات تکمیلی

کپسول پروستالس گنجینه سلامت تارا در یک نگاه

کپسول پروستالس گنجینه سلامت تارا (Ganjineh Salamat Tara Prostaless Tara) ساخت کشور ایران، یک قرص پروستات بسیار عالی است که با داشتن ترکیبات منحصر به فرد خود نقش مهمی در حفظ سلامت پروستات مردان به همراه دارد. این مکمل در افزایش کیفیت اسپرم‌ها اثر گذار بوده و به همین دلیل می‌تواند سبب تقویت قوای باروری آقایان نیز شود. کپسول پروستالس در بهبود عملکرد دستگاه ادراری نیز تاثیر چشمگیری به همراه دارد.

سلامت پروستات بخشی جدایی ناپذیر از دستگاه تناسلی مردان است که بر عملکرد جنسی و وضعیت ادرار تأثیر می‌گذارد. برخی از شایع ترین مشکلات سلامت پروستات برای مردان شامل پروستاتیت و هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) یا بزرگ شدن پروستات است.

اگر مشکلات مربوط به سلامت پروستات را تجربه می‌کنید کپسول پروستالس گنجینه سلامت تارا می‌تواند به شما کمک کنند. این کپسول با ترکیبات طبیعی از سلامت پروستات حمایت کرده و بسیاری از مشکلات این اندام را برطرف می‌کند.

عصاره نخل اره ای، که از درختی بومی آمریکای شمالی به دست می‌آید، یک ماده بسیار رایج در مکمل های پروستات به دلیل اثر قوی آن بر سلامت مجاری ادراری و پروستات است. این ترکیب از عملکرد مثانه حمایت می‌کند و سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد.

کپسول پروستالس بر کاهش علائم BPH از جمله علائم ادراری، تاثیر مثبت دارد و بر  بهبود کیفیت زندگی مردان مبتلا به بیماری پروستات متمرکز است.

ترکیبات کپسول پروستالس گنجینه سلامت تارا

کپسول پروستالس تارا یکی از مکمل های پیشرو برای سلامت پروستات است. این مکمل عدم تعادل هورمونی را هدف قرار می‌دهد که ممکن است با هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) مرتبط باشد. ترکیبات موجود در کپسول پروستالس از گیاهان بدست می‌آیند و دارای خواصی هستند که به تعادل مجدد هورمون ها، کاهش اندازه پروستات و کاهش علائم دستگاه ادراری کمک می‌کند.

1- گیاه نخل اره ای

در قدیم از گیاه نخل اره ای برای درمان مشکلات دستگاه ادراری و حتی برای افزایش تولید اسپرم و تقویت میل جنسی استفاده می‌کردند. امروزه، استفاده اولیه از نخل اره ای برای درمان هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH)، بزرگ شدن غیر سرطانی غده پروستات است.

محققان دقیقاً مطمئن نیستند که نخل اره ای چگونه کار می‌کند. اما حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که ممکن است برای BPH موثر باشد. نخل اره ای بر سطح تستوسترون در بدن مردان تأثیر گذاشته و میزان آنزیمی که باعث رشد سلول های پروستات می‌شود را کاهش می‌دهد. به نظر می‌رسد که نخل اره ای اثر ضد التهابی نیز روی پروستات دارد.

2- ریشه گیاه گزنه

گزنه برای قرن ها به دلیل فواید سلامتی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. این گیاه از التهاب در بدن جلوگیری کرده و سلامت پروستات را ارتقا می‌دهد. ریشه های گزنه می‌تواند برای مردانی که علائم پروستات بزرگ شده دارند، مفید باشد. همچنین با کند کردن رشد پروستات از سرطان پروستات جلوگیری می‌کند.

عصاره ریشه گزنه دارای اثرات ضد تکثیر بر روی سلول های سرطان پروستات است. این گیاه دارویی مسیرهای درگیر در بزرگ شدن پروستات از جمله تبدیل تستوسترون به DHT، که می‌تواند به بزرگ شدن پروستات کمک کند را مختل می‌کند.

 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا