شربت جوجوبا

قیمت محصول

500 میلی 165,000 تومان

توضیحات تکمیلی
 
 

درمان کبد چرب  شربت عصاره جوجوبا _

بطور معمول داشتن مقادیر کمی از چربی در کبد طبیعی است، اما با تجمع آن می‌تواند خطرات و مشکلاتی را برای سلامتی شما ایجاد کند، این بدان معنی است که کبد قادر به بازسازی خودش نیست و عملکرد طبیعی آن به مخاطره افتاده است. بیماری کبد چرب زمانی رخ می‌دهد که بیش از 5 تا 10درصد از چربی کل بدن در کبد وجود داشته باشد. کبد شما دومین عضو بزرگ بدن شماست که کار آن تفکیک مواد مغذی از مواد زاید، سم زدایی، تجزیه مواد شیمیایی و تبدیل مواد غیرقابل دفع به مواد قابل دفع است.

چربی زیاد در کبد باعث التهاب کبد می‌شود که می تواند به کبد شما آسیب رسانده و باعث ایجاد زخم شود. در موارد حاد­تر، این زخم می‌تواند منجر به نارسایی کبد شود. علائمی که به طور معمول همراه با این بیماری قابل مشاهده است عبارتند از: از دست دادن اشتها، کاهش وزن، ضعف، خستگی، گیجی، خون دماغ شدن، خارش پوست، زردی چشم، درد شکم، تورم شکم، تورم پاها و بزرگ شدن سینه در مردان.

برای پاکسازی کبد داروها و قرص‌های گیاهی و شیمیایی مختلفی تولید شده است، که هر کدام مکانیسم اثر متفاوتی دارند. برخی از آنها باعث تنظیم آنزیم ها و درمان اختلالات کبدی می‌شوند. برخی دیگر چربی های اضافی رو از کبد خارج و از طریق روده دفع می‌کنند. 

چرب خود را با نام عصاره لیورتراپین به بازار عرضه کرده است. این داروی گیاهی کبد چرب علاوه براین اینکه اختلالات کبدی درمان و آنزیم های آن را منظم می کند باعث پاکسازی کبد هم می‌شود.

کارکرد داروی گیاهی کبد چرب_ شربت جوجوبا یا همان لیورتراپین

برای بسیاری سوال است که کارکرد شربت لیورتراپین برای چیست؟ باید گفت که لیورتراپین جزء موثرترین داروی گیاهی کبد چرب محسوب می‌شود. هر چند که این داروی گیاهی خواص دیگری را نیز با خود دارد.

بیماری کبد چرب معمولا دلایل مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به رژیم غذایی نامناسب، عدم فعالیت بدنی و ورزش مناسب، مصرف مشروبات الکلی، افزایش سن و برخی عوامل دیگر اشاره کرد. همچنین برخی بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون، بیماری دیابت یا چربی خون بالا می‌تواند روند ابتلا به بیماری کبد چرب را تسریع ببخشد. درمان کبد چرب با افزایش سن به مررو سخت‌تر می‌شود و می‌تواند موجب بروز اختلالات دیگری در سیستم بدن شود. بنابراین یکی از بهترین راهکارها خرید داروی گیاهی کبد چرب و استفاده از آن طبق دستورالعمل مصرف است.

عصاره گیاهی لیورتراپین یا جوجوبا را می‌توان موثرترین داروی گیاهی برای درمان کبد چرب دانست. چرا که شربت لیوتراپین از خواص و موادی تشکیل شده که قاتل چربی کبد است. اگر ردی از عوارض چربی و اختلال کبد در خود می‌بینید، در آینه نگاه می‌کنید و سپیدیِ چشم‌تان را زرد می‌بینید، کسالت، کرختی و گیجی مانع از انجام کارهای روزمره‌تان شده است، احساس ضعف می‌کنید، احتمالا به اختلالات کبدی دچار شده‌اید و این‌جاست که عصاره لیورتراپین دستتان را می‌گیرد.

جهت خرید با شماره تلفن 09332994698 هماهنگ کنید 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا