فوماریا

قیمت محصول

500 میلی 175,000 تومان

توضیحات تکمیلی

مکانیسم اثر شریت مصفی خون

از عمده دلایل انسداد (گرفتگی) و عملکرد ناصحیح اندام­های گوارشی از جمله کبد، طحال و لوزالمعده، ایجاد اختلال در آنزیم­‌ها، ایجاد متابولیت‌‌های مضر، کاهش گلوتاتیون، ایجاد رادیکال­‌های آزاد (و تخریب غشاء با حذف هیدروژن)، تجزیه فسفولیپیدها (و تولید لیپید رادیکالی)، مهار عملکردهای مفید و برخی موارد دیگر است.

بیشترین ماده مؤثره شربت گیاهی فوماریا فلاونوئیدها، لینالول، پنتاتریاکونتان و فومارین است که موجب رفع انسداد و اختلالات کبد، طحال و لوزالمعده شده و این عملکرد در پاکسازی و تعدیل اخلاط سه­‌گانه بلغم، صفرا و سودا (بخصوص سودای سوخته) بسیار اثر مثبتی داشته و باعث تنظیم سوخت و ساز و تقویت سیستم ایمنی بدن می­‌شود.

ترکیبات مصفی خون فوماریا

گیاهان شاهتره، اسطوخودوس، کاسنی، گلسرخ و عناب بخاطر ترکیبات و مواد مؤثره خود سبب حذف رادیکال­‌های آزاد، تنظیم و تعدیل سطوح آنزیم‌­ها (ALP، AST، ALT، LDH و بیلی­روبین)، افزایش سطح گلوتاتیون کبدی و پاکسازی سموم اندام­‌ها بخصوص کبد (بعلت خواص آنتی اکسیدانی) می­‌شوند.

اسانس و پکتین موجود در شربت فوماریا باعث افزایش حرکات پریستالیک (دودی) روده­‌ها شده و درنهایت عملکرد خروج گازها و سموم همراه مدفوع را از بدن تسهیل می‌بخشد.

جهت خرید با شماره تلفن 09332994698 هماهنگ کنید 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا