الحاجی - مرس

قیمت محصول

500 میلی 140,000 تومان

توضیحات تکمیلی

توضیحات

داروی گیاهی سنگ کلیه

سنگ کلیه (که به آن نفرولیتیازیس یا التهاب مثانه نیز گفته می شود) رسوبات سفتی از مواد معدنی و نمکی است که در داخل کلیه‌ها تشکیل می‌شود. رژیم غذایی نادرست، اضافه وزن بدن، برخی شرایط پزشکی و برخی مکمل ها و داروها از جمله دلایل بوجود آمدن سنگ کلیه است. سنگ کلیه می‌تواند بر روی هر قسمت از دستگاه ادراری شما، از کلیه‌ها گرفته تا مثانه تأثیر بگذارد.

اگر سنگ و التهاب مثانه به موقع تشخیص داده شود، آسیب دائمی ندارد. سنگ کلیه وقتی تشکیل می‎شود که ادرار شما در مقایسه با دیگر مایعات شامل مواد بلوری شکلی مانند کلسیم ، اگزالات و اسید اوریک باشد.

بسته به شرایطی که دارید، ممکن است به چیزی بیش از مصرف داروی ضد درد و نوشیدن مقدار زیادی آب برای دفع سنگ کلیه نیاز داشته باشید. مقطر گیاهی الحاجی همان عرق گیاهی است که شما به دنبال آن میگردید!

کارکرد داروی گیاهی سنگ کلیه [مقطر الحاجی_500میل]

مقطر گیاهی الحاجی جزء قوی‌ترین داروی گیاهی درمان سنگ کلیه و سنگ شکن کلیه محسوب می‌شود که علاوه بر دفع سنگ‌ریزه‌ها نقش زیادی نیز در تسکین درد کلیه نیز خواهد داشت.

سنگ کلیه انواع گوناگونی دارد اما همگی در یک چیز مشترک‌اند: همگی حاصل نمک‌های اسیدی‌اند و دردهای مهلکی در نواحی کمر و پهلو به وجود می‌آورند. سنگ کلیه گاهی اوقات دردهای طاقت‌فرسایی را به افراد تحمیل خواهد کرد. هر چند که اندازه و نوع سنگ کلیه در این خصوص بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 مقطر گیاهی دفع سنگ کلیه الحاجی تاثیر عمده‌ای بر انواع این سنگ‌ها دارد؛ خواه بیماری سنگ کلیه یک میراث خانوادگی باشد، خواه از تغذیه ناهمگون ایجاد شود، تفاوتی ندارد.

ترکیبات داروی گیاهی سنگ کلیه [مقطر گیاهی الحاجی_500میل]

این مقطر گیاهی سنگ کلیه از ترکیب گیاهان خارشتر، خارخاسک و مُو بهره می‌برد. مصرف هر یک از این گیاهان می‌تواند گام موثری در تسکین دردهای کلیوی باشد.

گیاه خارخاسک طبیعتی گرم و خشک و عصاره‌اش تاثیری شگفت‌انگیز در تسکین دردها و التهاب‌های شدید دارد. اما این تنها خاصیت اعجاب‌انگیز خارخاسک نیست. این گیاهِ یک ساله کلیه را تقویت و قولنج و عفونت را درمان می‌کند . خارخاسک در تنظیم دفع ادرار موثر است و وظیفه تمیز کردن دستگاه ادرار را بر عهده دارد.

 گیاه خارشتر، علاوه بر این امتیازات، خاصیتی پیشگیرانه در ساخت‌وساز سنگ کلیه و مثانه دارد. برگ مُو یا همان برگ‌های انگور از اسید چرب امگا3 و آنتی‌اکسیدان‌ها برخورداراند؛ همین دو عنصر از برگ مُو یک معجون درمانی برای التهاب‌ها و دردهای مزمن ساخته‌اند.

تمام این‌ خواص دارویی در داروی گیاهی سنگ کلیه (مقطر الحاجی) دور هم جمع شده‌اند تا نه تنها به تقویت کلیه‌ها بپردازند؛ بلکه موجب افزایش ادرار، دفع سنگ‌های کلیه و تسکین‌دهنده دردها و التهاب‌های شدید شوند.

نحوه مصرف داروی گیاهی سنگ کلیه [مقطر الحاجی_500میل]

مقطر الحاجی هرگز منعی برای مصرف ندارد. بنابراین نیاز نیست که نگران تداخلات دارویی و مواردی از این قبیل باشید. کافی است شما هر روز در سه نوبت و در هر نوبت سه قاشق از داروی گیاهی الحاجی مصرف کنید تا خیلی زود از شر دردهای کلیوی رها شوید.

برای بهره بیشتر از داروی گیاهی دفع سنگ کلیه بهتر است به صورت منظم از آن استفاده کرده و حتما برای مدت قابل‌توجهی روند و نظم در مصرف را رعایت کنید.

 جهت خرید با شماره تلفن 09332994698 هماهنگ کنید 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا