مصفی خون

قیمت محصول

1 بطری78,000 تومان

توضیحات تکمیلی

شربت مصفی خون بهترین شربت گیاهی پاکسازی کننده کبد است، همچنین از بهترین فرآورده‌های گیاهی طب سنتی می‌باشد که ضد جوش و لکه‌های پوستی است این شربت دفع کننده خلط‌ های بلغم و سودا و صفرا است لذا اصلاح کننده حال کبد و صاف کننده رنگ چهره و پوست است و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده می‌باشد. ترکیبات به کاررفته در شربت مصفای خون مانند شاهتره، کاسنی، گل سرخ، ترنجبین و... است که همگی تقویت کننده کبد هستند

کبد در طب سنتی

در دیدگاه طب کالسیک، کبد محل متابولیسم بسیاری از مواد، ذخیره سازی گلیکوژن، خونسازی و تولید نمک‌های صفراوی می‌باشد. در دیدگاه طب سنتی ایران نیز کبد محل خونسازی و یا به عبارتی تولید خون می‌باشد که در واقع منظور از خون، همان اخلاط چهارگانه یعنی صفرا، سودا، خون و بلغم است. در هر دو مکتب، این وظایف بسیار مهم بوده و اختلال هر یک از آنها منجر به ایجاد اختلالات اساسی در عملکرد کل بدن می‌شود. کبد یکی از مهمترین ارگان‌های بدن بوده و بر اساس مبانی طب سنتی ایران یکی از سه عضو اعضای رئیسه بدن است. در دیدگاه طب ایرانی، اختلال در عملکرد کبد، باعث به هم ریختن تعادل بین اخلاط چهارگانه و ایجاد سوءمزاجهای مادی مانند سوءمزاج بلغمی، سوداوی، دموی یا صفراوی و یا حتی ایجاد اخلاط سوخته و یا ایجاد اخلاط غیرطبیعی شود، که این حالت‌ها می‌تواند منجر به ایجاد انواع بیماری‌ها در تمام بدن شود.

برای پاکسازی کبد چه بخوریم

پاکسازی کبد آنقدر حایز همیت است که حتی اگر هنوز دچار مشکل نشده اید هم باید برای پیشگیری از آن، پاکسازی و دفع سموم از کبد را در برنامه خود جای بدهید. البته روشی که ما معرفی می کنیم آنقدر ساده است که نیازی به صرف وقت یا هزینه زیاد ندارد و فقط با نوشیدن شربت مصفی خون می توانید کبد خود را پاکسازی کنید.

شربت مصفای خون از داروهای گیاهی است که از ترکیب شاهتره، کاسنی، گل سرخ، ترنجبین، عسل مصفی و... تهیه می‌شود. گیاه شاه‌ تره ضد قارچ بوده و دارای خواص آنتی‌باکتریال است، علاوه براین کاربرد بسیار گسترده‌ای در طب سنتی نیز دارد. این گیاه از قدرت زیادی در تقویت کبد و دفع سموم برخوردار است و از این رو می‌تواند برای تصفیه خون، پاکسازی کبد، شفاف شدن پوست و رفع مشکلات پوستی نیز مفید باشد.

قدرت پاک‌کنندگی کبد و دستگاه گوارش با مصرف شاه‌تره و عسل به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. خواص مصرف شربت مصفای خون باعث بالا رفتن سطح مقاومت و سیستم ایمنی بدن می‌شود و در نتیجه آن مقاومت بیشتر بدن در برابر بسیاری از بیماری‌ها است. با مصرف شربت مصفای خون مشکلات پوستی نظیر اگزما و خارش، جوش و لک، تیرگی پوست بدن و تیرگی اطراف چشم نیز برطرف می‌شود.

خواص شربت مصفای خون

  • تصفیه خون و کمک به دفع مواد زائد از بدن
  • مسهل اخلاط ثلاثه علی الخصوص سودا
  • کاهش غلظت خون
  • دافع مره ی صفرا
  • منضج و مسهل
  • دفع سموم کبد
  • پاکسازی کبد
  • صاف کننده رنگ چهره
  • برطرف کننده جوش
  • برطرف کننده لک های پوستی
  • پاکسازی کننده بدن از اخلاط محترقه و سوخته
  • درمان غلبه خلط صفرا
  • درمان غلبه بلغم

 

سم زدایی کبد با شربت مصفی خون

مُصَفا یا مصفی به معنای تصفیه شده، پاک شده، پاکیزه گشته و یا پاک و صاف و تمیز و پاکیزه و بی آلودگی و عاری از آلودگیها و پلیدیها است، از این عبارت در طب سنتی برای نوشیدنی با نام شربت مصفی خون استفاده می‌شود که خاصیت آن پاک و پاکیزه کردن کبد و خلط خون است. شربت مصفای خون، داروی گیاهی و فرآورده طب سنتی ایرانی است که باعث سم زدایی کبد می‌شود و از ترکیب شاتره، کاسنی، برگ بید، شکاعی، کنگر فرنگی، افتیمون، گل سرخ، ریوند چینی، خیارشنبر، ترنجبین، شیره مویز، قند مقوم، عسل مصفی و .... تهیه می‌شود. فواید و خواص شربت مصفی خون کم نیست، این شربت مسهل اخلاط ثلاثه است، پاکسازی کننده خون و کمک‌کننده به دفع مواد زائد از بدن است لذا صاف کننده رنگ چهره و پوست و اصلاح کننده حال کبد است و برطرف کننده جوش و لک های پوستی است.

خرید اینترنتی شربت مصفای خون

شربت مصفای خون به عنوان منضج خلط‌ های بلغم، سودا و صفرا است و پاکسازی کننده بدن از اخلاط غیر طبیعی اعم از سوخته و فاسد است. همچنین شربت مصفای خون ضد جوش و لکه های پوستی، پاک کننده کبد و کلیه ها از سموم و مواد زائد و پاک کننده خلط خون است. برای خرید اینترنتی شربت مصفای خون می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیمیاگر ایرانی سربزنید و این شربت گیاهی را به صورت اینترنتی سفارش داده و هرجای ایران هستید ظرف چند روز تحویل بگیرید.

جهت خرید با شماره تلفن 09332994698 هماهنگ کنید 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا