فومیسل

قیمت محصول

یک بطری85,000 تومان

توضیحات تکمیلی

ترکیبات شربت فومیسل شامل سیر، عسل، زعفران و آبلیمو است. این ترکیب یکی از موثر ترین ترکیبات گیاهی برای رفع انسداد عروق قلب در طب سنتی بوده و توسط پزشکان طب سنتی به بیمارانی که به گرفتگی عروق دچار هستند و یا سابقه گرفتگی عروق را دارند تجویز می شود. 

گرفتگی عروق در برخی موارد می تواند زندگی فرد بیمار را تهدید کند و در برخی موارد نیز می تواند موجب سکته های قلبی و یا مغزی شود. بنابراین درمان سریع و به موقع با شربت فومیسل می تواند از بروز عوارض احتمالی پیشگیری کند.

مکانیسم ترکیبات شربت فومیسل به این صورت است که با نفوذ به عمیق ترین نقاط بدن، رسوبات بلغمی و سوداوی را بیرون کشیده و از بدن دفع می کند. در حقیقت افزایش بلغم و سودا یکی از اصلی ترین دلایل سکته مغزی در زنان و سکته قلبی در مردان است و برای جلوگیری از بیماری های احتمالی باید سریعا برطرف شوند. 

غلبه بلغم یا سردی و رطوبت در بدن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سلامت فرد وارد کند و عوارضی مانند چاقی بویژه افزایش چربی در اطراف شکم، افزایش کلسترول، سردرد های سرد و میگرنی، گرفتگی عروق، بیماری های سرد مانند ام اس و پارکینسون و بی حالی و بی حسی اندام ها و .. را به دنبال خواهد داشت. 

 جهت خرید با شماره تلفن 09332994698 هماهنگ کنید 

 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا