نوره 30 عدد 800 گرمی

قیمت محصول

کیسه 870,000 تومان

توضیحات تکمیلی

نوره - زرنیخ طلایی 

برخی از خواص نوره زرنیخ:

1- ضد سرطان

بر طبق تحقیقات محققان و اطبا طب سنتی سرطان بر اثر تجمع سودا در یک نقطه از بدن به وجود آمده و در صورت خروج سودا می توان از ابتلا به سرطان تا حدود بسیار زیادی جلوگیری نمود .نوره با حذف موهای زائد از بدن و خارج کردن مواد زائد از نقاط مختلف بدن سبب خروج سودا از بدن و جلوگیری از ابتلا به سرطان خواهد شد .در واقع کشیدن نوره به زیر شکم سبب تحریک غدد لنفاوی موجود در این منطقه شده و به عنوان یک روش شبه شیمی درمانی می تواند به پیشگیری از سرطان کمک بسیاری نماید .

2- تقویت میل جنسی

سودا یکی از اخلاط چهار گانه است که افزایش آن سبب سردی و کاهش میل جنسی در زن و مرد به شمار می آید .همان طور که در بند پیش گفته شد نوره ضد سوداست بنابراین با کاهش سردی بدن و کاهش اثرات سودا اثرات چشمگیری در تقویت قدرت جنسی زن و مرد به همراه دارد .

3- تقویت کننده قوای دفاعی بدن

استفاده مداوم از نوره سبب افزایش توانائی سیستم دفاعی بدن در برابر مقابله با عوامل بیماری زا به علت خواص زرنیخ در بدن گردیده و با اکتیو نمودن و بهبود عملکرد گلبول ‎های سفید سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می نماید .

4- بهترین لایه بردار پوست

نوره کشیدن با لایه برداری پوست بهترین دارو برای رفع سیاهی سر زانو و آرنج بوده و با باز نمودن منافذ پوست عمل تنفس پوست را بهبود بخشیده و به مرور زمان سبب افزایش شادابی و لطافت پوست خواهد شد .

 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا