روغن شتر مرغ

قیمت محصول

30 سی سی30,000 تومان

توضیحات تکمیلی

روغن شتر مرغ گلربا حاوی روغن شتر مرغ، ویتامین E و معطر کننده است و در درمان درد مفاصل عضلات و زخم بستر و سرعت بخشیدن به حرکت اطفال کمک می‌کند.

روغن شتر مرغ گلربا حاوی اسیدهای چرب امگا 3، 9 و6 است. به علت ریز مولکول بودن و نیز دمای ذوب پایین، با سرعت فوق العاده جذب می‌شود. قبل از مصرف پوست را شسته و سپس از روغن استفاده کنید چراکه با پاک شدن آلودگی‌ها از روی پوست، روغن وارد لایه‌های زیرین پوست شده و در نواحی ماهیچه‌ها، مفاصل و استخوان‌ها شروع به اثر گذاری می‌کند. اثر تسکین درد روغن شتر مرغ به صورت آنی و در عرض 3 دقیقه بعد از مصرف قابل احساس خواهد بود ولی برای درمان قطعی نیاز به استفاده مداوم و متوالی 3 ماهه است.

این روغن فاقد وازلین، پارافین و لانولین است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. اسیدهای چرب غیر اشباع امگا 3، 6 و 9 به حفظ و سلامتی غشای سلولی، مرطوب شدن و ترمیم پوست و همچنین متابولیسم سلولی کمک می‌کند. روغن شتر مرغ خواص زیادی در ارتباط با زیبایی، دارویی و بهداشتی دارد. این محصول به طور خاص برای درمان درد مفاصل و عضلات فرموله شده است.

خواص دارویی روغن شترمرغ

درمان زخم‌ها و کبودی‌ها، بریدگی‌ها و خراشیدگی‌های سطح پوست، ترمیم سوختگی‌های شدید و خفیف، درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی‌هموروئیدی، برطرف کننده ناراحتی‌ها و التهابات پوستی از قبیل تبخال، تاول، اگزما، پسوریازیس و قانقاریا، تسکین دردهای شدید و مزمن مفاصل مانند کمر‌درد، آرتروز، زانو‌درد، رماتیسم و سیاتیک، برطرف‌کننده درد‌های ناشی از کوفتگی و کشیدگی ماهیچه‌ها و عضلات از قبیل در رفتگی و رگ‌به‌رگ شدن.


ویژگی های روغن شتر مرغ گلربا

  • درمان درد مفاصل عضلات و زخم بستر، سرعت بخشیدن به حرکت اطفال
  • جذب سریع پوستی (پوست را چرب و غیر قابل نفوذ نمی کند)
  • برطرف کننده چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست
  • درمان درهای عضلانی، مفصلی و رماتیسمی
  • ترمیم سلول‌های آسیب دیده پوست
  • استفاده از روغن شترمرغ خالص 99%
  • التیام سوختگی و زخم بستر
  • درمان و رفع ترک پا

چطور مصرف کنیم

روزی 3 مرتبه به مقدار مورد نیاز روی محل مورد نظر مالیده و ماساژ دهید. برای درمان قطعی نیاز به استفاده مداوم و متوالی سه ماهه است.

 

در دمای اتاق و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.

بر روی نقاط دارای جراحت استفاده نشود.

هیچگونه عوارضی دیده نشده است.

تداخل دارویی ندارد.

 

شماره تماس
09121904698

خبرنامه ما

عضو شوید تا آخرین اخبار و مقالات را دریافت نمایید

بالا